Wsparcie idei konkursu E=moc2je!

Jeśli idea konkursu “E=moc2je!” jest Ci bliska, zaś nasz pomysł wydaje Ci się warty realizacji, to bardzo prosimy Cię o wsparcie! Wpłać darowiznę przeznaczoną na realizację konkursu i zostań jego Patronem. Powodzenie tego przedsięwzięcia zależy również od Ciebie!
 

Jak mogę wesprzeć konkurs?

Konkurs możesz wesprzeć przekazując darowiznę dla naszej fundacji na jeden z podanych poniżej sposobów. Darowizna może być jednorazowa lub też możesz wpłacać mniejsze kwoty regularnie, w dogodnych dla Ciebie, wybranych terminach – również w trakcie trwania konkursu. Po wpłaceniu pierwszej darowizny, w dowolnej kwocie, dołączasz do grona Patronów konkursu.

Na koniec każdego roku kalendarzowego Komisja Konkursowa wykonuje listę Patronów konkursu. Sumując wszystkie dokonane przez Ciebie wpłaty określa Twoje miejsce na tej liście i przekazuje Ci tę informację za pomocą poczty elektronicznej.
 
SPOSÓB PIERWSZY
Wpłać dowolną kwotę na nasze konto bankowe
 
Fundacja “Więcej niż Sztuka!”
ul. św. Andrzeja Boboli 24
15-649 Białystok

Numer konta:

21 1090 2587 0000 0001 3236 5908
SANTANDER BANK POLSKA S.A. (SWIFT: WBKPPLPP)

W treści przelewu wpisz:
Darowizna na organizację konkursu
 

SPOSÓB DRUGI
Skorzystaj z transferu przez PayU
 
Zamiast bezpośredniego przelewu ze swojego banku możesz wykonać transfer za pośrednictwem firmy PayU. Kliknij przycisk poniżej, aby przenieść się na stronę z formularzem przekazania darowizny.

Przekaż darowiznę przez PayU
 

Co mogę zyskać wspierając konkurs?

Wsparcie konkursu jest dobrowolne i jednostronne. Nie jest to świadczenie wzajemne. Nie możemy Ci więc zaoferować w zamian żadnych produktów lub usług. Możesz jednak liczyć na wdzięczność naszą, uczestników konkursu i podziękowania, w ramach których możemy Ci zaproponować (w ramach posiadanych możliwości):

  • Gwarantowane miejsce i zaproszenie na galę konkursową dla Ciebie i osoby towarzyszącej.
  • Pisemne, pamiątkowe podziękowania z dołączoną do nich wybraną przez Ciebie pracą konkursową przekazaną przez uczestnika konkursu.
  • Podziękowania umieszczone na stronie internetowej Fundacji (o ile wyrazisz zgodę na ich umieszczenie).
  • Specjalne podziękowania w filmie podsumowującym edycję konkursu.

 
Jedną z podstawowych zasad konkursu jest zasada mówiąca o tym, iż wszystkie prace konkursowe są przekazywane w ramach podziękowań dla osób, firm i instytucji, które wspierają konkurs. Przesyłając pracę na konkurs wszyscy jego uczestnicy wyrażają na to pisemną zgodę. Nasza Fundacja wyłącznie pośredniczy w przekazaniu tych prac i nie staje się w żadnym momencie właścicielem jakichkolwiek praw do tych prac. Każdy Patron, którego łączna wartość przekazanych darowizn w danym roku kalendarzowym będzie większa niż 300 zł, będzie miał możliwość wyboru pracy, która zostanie mu przekazana. Kolejność dokonywania wyboru będzie uzależniona od wysokości udzielonego wsparcia. Osoby, które udzieliły największego wsparcia będą miały pierwszeństwo w wyborze pracy. Prace, które nie zostaną przekazane Patronom, będą zwrócone uczestnikom konkursu. Szczegółowe zasady regulujące rozdysponowanie prac konkursowych zostaną umieszczone w regulaminie konkursu.